یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
بانوان

حوزه/ سازمان بسیج جامعه زنان استان قم ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان خود را داغدار غم "شهید سید حسن نصرالله"" میداند و همچنان معتقد است که صبح پیروزی نزدیک است‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پیام تسلیت بسیج جامعه زنان استان قم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج/۳۹)

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

سلام و درود ما بر ملت شریف، نجیب و مقاوم لبنان که سالها است از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان آسیب می‌بینند. و در سال‌های اخیر به برکت حضور و تقویت مقاومت، بخشی از این آسیب‌ها را پاسخ می‌دهند، و رژیم خونخوار صهیونیستی را پریشان کرده اند.

در این روزها تروریسم دولتی اسرائیل، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه مظلوم، به لبنان عزیز حمله کرده و موجب ویرانی اماکن و شهادت فرماندهان مقاومت و صدها نفر از شهروندان لبنان شده است.‌

پیام ما به ملت مقاوم لبنان و به ویژه مادران و همسران و دختران شجاع و عفیف لبنان این است که؛ زنان ایران اسلامی مقاومت و ایمان شما رو به چشم دیده اند، در داغ شما شریک هستند و برای پیروزی جبهه حق دست به دعا برداشته اند.

نطق بی‌شرمانه نتانیاهو در سازمان ملل برای صندلی های خالی و بمب‌باران دیوانه‌وار مناطق مسکونی نمایانگرِ تقلای رژیم صهیونسیتی برای ابقای خود در جوامع بین‌الملل می‌باشد، که تلاشی مذبوحانه است. و هیج فرجام خوشی نخواهد داشت!

ماهیت جنایتکار رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و اگر کشوری چشم خود را روی این جنایات ببندد با اسرائیل جنایتکار هم دست است. چنان که شاهدیم مجامع جهانی بر همه این وحشی‌گری‌ها چشم فرو بستند و همچنان از متجاوزان حمایت می‌کنند.

جریان ‎مقاومت دفاع مشروع را حق خود میداند و تا روز نابودی این رژیم و تحقق وعده الهی سلاح خود را بر زمین نمی‌گذارد.

سازمان بسیج جامعه زنان استان قم، ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان خود را داغدار غم "شهید سید حسن نصرالله"" میداند و همچنان معتقد است که صبح پیروزی نزدیک است‌.

وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha